ارتیستون
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : asemani

بازدید : 291 مرتبه
تاریخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390
یک ایرانی وارد بانکی در منهتن نیویورک شد و یک بلیط از دستگاه گرفت… 


وقتی شمارش از بلندگو اعلام شد بلند شد و پیش کارشناس بانک رفت و گفت که برای مدت دو هفته قصد سفر تجاری به اروپا را داره و به همین دلیل نیاز به یک وام فوری بمبلغ ۵۰۰۰ دلار داره. »»» 


کارشناس نگاهی به تیپ و لباس موجه مرد کرد و گفت که برای اعطای وام نیاز به قدری وثیقه و گارانتی داره.. و مرد هم سریع دستش را کرد توی جیبش و کلید ماشین فراری جدیدش را که دقیقا جلوی در بانک پارک کرده بود را به کارشناس داد و رئیس بانک هم پس از تطابق مشخصات مالک خودرو بالاخره با وام آقا موافقت کرد آنهم فقط برای دو هفته.»»» 


کارمند بانک هم سریع کلید ماشین گرانقیمت را گرفت و ...
 
 
 
کارمند بانک هم سریع کلید ماشین گرانقیمت را گرفت وماشین به پارکینگ بانک در طبقه پائین انتقال داد.»»» 

خلاصه مرد بعد از دو هفته همانطور که قرار بود برگشت ۵۰۰۰ دلار + ۱۵٫۸۶دلار کارمزد وام رو پرداخت کرد.»»» 

کارشناس رو به مرد کرد و از قول رئیس بانک گفت :” از اینکه بانک ما رو انتخاب کردید متشکریم” و گفت ما چک کردیم ومعلوم شد که شما یک مولتی میلیونر هستید ولی فقط من یک سوال برام باقی مانده که با این همه ثروت چرا به خودتون زحمت دادین که ۵۰۰۰ دلار از ما وام گرفتید؟»»» 


ایرونی یه نگاهی به کارشناس بیچاره کرد و گفت: تو فقط به من بگو کجای نیویورک میتونم ماشین ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری رو برای ۲ هفته و فقط با ۱۵٫۸۶ دلار با اطمینان خاطر پارک کنم؟!»»» 

 

سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 11:44 ::  نويسنده : asemani

گران ترین مواد غذایی در جهان

در جهان رستوران ها برای جلب مشتری از روش های مختلفی استفاده می کنند. برخی ارزان ترین غذاها را،برخی غذا با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و برخی هم گرانترین ها غذاها را ارائه می دهند. در این جا ما گرانترین غذاهایی که تا کنون در رستوران های جهان درمنوی غذایی آنها قرار گرفته است و در بسیاری از اوقات باعث تعجب مشتریان آنها شده است را برای شما آورده ایم.



بستنی طلا و الماس

یک رستوران در شهر نیویورک یک شکلات بستنی با مغز گردو را با قیمت 25.000 دلار ، برای دسر استفاده ارائه می دهد، که به عنوان یک دسر رکورد جهانی گینس را در دست دارد. این بستی با طلا، الماس و طلای سفید تزئین شده است.


بستنی طلا

این بستنی با مغز گردو که از مواد طعم دهنده مختلفی استفاده می کند، به همراه یک قاشق طلا، 1000 دلار قیمت دارد.


پیتزای خاویار

در رستوران نینو در منهتن این پیتزا که با گوشت خرچنگ و 4 نوع خاویار پوشیده شده است و قیمت آن 750 دلار است و با توجه به محاسبات انجام شده قیمت هر گاز از این پیتزا حدود 33 دلار می شود.


آب معدنی

این یک آب معدنی رایج نیست، در این بطری مقداری جلبک دریایی که غنی از مواد معدنی است، مخلوط با آب آشامیدنی معمولی در یک فرایند کاملا بدون آلودگی تولید می شود. قیمت آن نیز 650 دلار برای هر لیتر است.


خاویار

گران ترین خاویار جهان از کشور عزیزمان ایران، که با نام خاویار الماس تولید می شود. این خاویار از ماهیانی از نژاد آلبینو تولید و با جعبه ای که از بیرون با طلا پوشیده شده است ارائه می شود. در لندن، قیمت هر جعبه با وزن 32 اونس برابر با 25.000 دلار است.

قهوه بلککتز

این قهوه در جزیره سوماترا در اندونزی به نام گربه مشکی تولید می شود و تولید آن در هر سال کمتر از 225 کیلوگرم است و قیمت هر نیم کیلوی آن از ۳۰۰ دلار تجاوز می کند.


شکلات گیاهی

این شکلات تیره که از خامه تازه، سس شکلات، یک نوع قارچ در وسط آن و پوشیده شده با پودر کاکائو تولید می شود، برای هر قطعه آن که تماما با دست ساخته می شود باید 250 دلار بپردازید.


شکلات فویل

یک جواهر فروش در نیویورک با راه اندازی یک رستوران، گرانترین شکلات دسر جهان را به مشترین خود ارائه می کند. این شکلات ترکیبی از 14 کاکائو برتر از سراسر جهان به علاوه 5 گرم طلای خوراکی و منبت کاری شده با الماس و به همراه قاشق طلا است.
 

گوشت گاو کوبه

این گاوها به دلیل شرایط خواص و مرموز نگهداری در هیوگو ژاپن گوشت بسیار خوشمزه ای دارند. قیمت این گوشت در حدود 600 دلار برای هر کیلوگرم از آن است.


الماس مارتینی

این نوشیدنی در حدود 16000 دلار در یک هتل در توکیو ژاپن ارائه می شود.

قارچ سفید

این قارچ عجیب و غریب در فلات شمال و شمال غربی ایتالیا یافت می شود. از 1350 دلار 2700 دلار به ازای هر پوند (450 گرم) قیمت دارد.


زعفران

در جهان گران ترین ادویه، زعفران است که قیمت آن در حدود 2500 دلار برای هر کیلوگرم است.
[ دوشنبه سی ام آبان 1390 ] [ ] [ سجاد بهمنی ]

سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : asemani
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : asemani

وست صاف و شفاف با این کارهای عجیب



سالم غذا خوردن چند فایده دارد، یكی از آن‌ها این است كه شما را جوان و زیبا نگه می‌دارد، همیشه گفته‌اند كه راز جوانی ماندگار در بشقاب شماست.


شیوه خوابیدن‌تان را تغییر دهید
  • به پشت بخوابید
انجمن ملی متخصصان پوست آمریكا (ADD) هشدار داده است هر شب به یك شكل خوابیدن باعث می‌شود، خطوط و چروك‌های موسوم به «خطوط خواب» درصورت شكل بگیرند و این چروك‌ها در موقع خواب شكل می‌گیرند اما در زمان بیداری برطرف نمی‌شوند. خوابیدن به پهلو باعث می‌شود، خطوط و چین و چروك‌ها روی گونه‌ها، كنار چشم‌ها و كنار لب‌ها به وجود بیاید. درحالی‌كه اگر به شكم بخوابید و صورت‌تان رو به پایین باشد، چین و چروك‌ها در پیشانی شما شكل گیرند. متخصصان عضو این انجمن می‌گویند، برای آن‌كه صورت‌تان چروك نشود و زودتر از سن واقعی‌تان پیر نشوید بهترین كار این است كه هر شب به پشت بخوابید.




 
به دریا سر بزنید
  • ماهی بخورید
ماهی‌های مخصوص آب سرد، ‌از جمله ماهی سالمون، منبع غنی پروتئین هستند. پروتئین‌ها هم یكی از اصلی‌ترین اجزای پوست درخشان و سالم‌اند. در عین حال ماهی‌ها غنی از اسیدهای چرب امگا3 هستند. دكتر نیكلاس پریكورن، متخصص پوست و مو در دانشگاه «یل» می‌گوید: «این نوع از اسیدهای چرب باعث تغذیه مناسب پوست می‌شوند و پوست را جوان و مستحكم نگه می‌دارند و از بروز چین و چروك جلوگیری می‌كنند.»



عینك‌تان تزئینی نیست
  • از چشم خودتان زیاد كار نكشید
متخصصان پوست و مو دانشگاه «هاروارد» در مطالعه‌ای كه همراه با متخصصان بخش چشم‌پزشكی مركز «گلاستون» انجام دادند به این نتیجه رسیدند حركات تكراری صورت، مثل پلك‌زدن بیش از حد یا كار كشیدن بیش از حد از عضلات صورت باعث شكل‌گیری فضاهای خالی در لایه زیرین پوست صورت شده و سپس این لایه خالی باعث شكل‌گیری چین و چروك می‌شود. یادتان باشد، باید چشم‌های‌تان را باز نگه دارید. اگر به عینك مطالعه نیاز دارید همیشه در زمان مطالعه یا كار با كامپیوتر عینك‌تان را بزنید. در ضمن اگر در محیط آزاد هستید حتما عینك آفتابی بزنید تا پوست اطراف چشم‌تان آسیب نبیند و چین و چروك در گوشه چشم‌های‌تان شكل نگیرد.




 
میوه بخورید، میوه تازه
  • از این اسیدها بخورید
اسیدهای طبیعی موسوم به (AHAS) می‌توانند مثل یك لایه‌بردار، لایه سطحی روی پوست كه سلول‌های مرده هستند را بردارند و از شكل‌گیری خطوط روی پوست صورت و شكل‌گیری چین و چروك‌ها، به‌خصوص در اطراف چشم‌ها، ممانعت كنند. مطالعات جدید نشان می‌دهد، این اسیدهای چرب طبیعی با غلظت بالا می‌توانند، باعث افزایش شكل‌گیری كلاژن در پوست و جوانی آن شوند. 




 
بفرمایید كافی‌شاپ
  • قهوه بخورید
قهوه ممكن است عوارض نامناسبی داشته باشد اما مطالعات متخصصان پوست و مو در كانادا نشان داده، نوشیدنی‌های حاوی عصاره درخت كوكا مثل قهوه، حاوی 2 ماده موسوم به فلاونول (اپی‌كات‌چین و كاته‌چین) هستند كه می‌توانند پوست را از صدمات نور خورشید حفظ كنند و همچنین باعث افزایش گردش خون در سلول‌های پوست شوند و پوست را نرم‌تر و درخشان‌تر كنند. پس به اندازه مناسب (نه زیاد از حد) قهوه بخورید تا پوست خوبی داشته باشید.



ماكارونی بخورید، البته از نوع سویادار
  • سویا بخورید
مطالعات نشان داده، سویا می‌تواند برخی تاثیرات مضر آفتاب روی پوست را برطرف كند یا روند آن را كاهش دهد. مطالعه‌ای كه در نشریه «ژورنال اروپایی تغذیه» به چاپ رسیده نشان می‌دهد، مكمل‌های حاوی سویا (كه البته حاوی تركیبات ویتامینی، پروتئین از نوع پروتئین موجود در ماهی‌ها و تركیبات موجود در چای سبز و سفید هم بودند) 6 ماه پس از شروع، مصرف ساختار پوست را تقویت و برخی از چین و چروك‌های پوست را برطرف می‌كنند.



وسواسی نباشید
  • بیش از حد صورت‌تان را نشویید
مطالعات انجام شده در سوئد و همین‌طور مطالعات انجام‌گرفته در دانشگاه «مری‌لند» نشان می‌دهد، شستن با آب به‌خصوص آب پاشیدن به‌صورت باعث برداشته‌شدن لایه روغن روی پوست می‌شود. این لایه‌ چربی روی پوست به‌صورت طبیعی شكل می‌گیرد و یك محافظ عالی برای پوست است و صدمه‌دیدن پوست در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب (UVA و UVB) جلوگیری می‌كند. در واقع این لایه محافظ از شكل‌گیری چین و چروك در پوست جلوگیری می‌كند و شما با شستن زیاد صورت‌تان این لایه محافظ را از صورت‌تان برمی‌دارید. در ضمن اگر صابون شما حاوی مرطوب‌كننده‌های محافظ پوست نیست، به جای صابون از پاك‌كننده‌ صورت استفاده كنید.

مطالعات متخصصان پزشكی و سلامت در دانشگاه «تولان» نشان داده است، ویتامین C در بدن انسان به افزایش تولید و شكل‌گیری كلاژن می‌انجامد. كلاژن پوست را در مقابل تاثیرات مخرب اشعه‌های مضر نور آفتاب حفظ می‌كند همچنین كلاژن می‌تواند مشكلات التهابی در پوست و همین‌طور مشكلات پیگمان (رنگدانه) پوست را هم حل ‌كند. البته نوع ویتامین C هم بسیاری در این میان مهم است. تاكنون مطالعات نشان داده، مواد بهداشتی و آرایشی كه نوع ال- اسیداسكوربیك از ویتامین C را دارند بیشترین تاثیر مثبت را روی پوست می‌گذارند.



ضدآفتاب + مرطوب‌كننده
  • اصول را فراموش نكنید
شاید مهم‌ترین مسئله در جوان نگه‌داشتن پوست و جلوگیری از شكل‌گیری چین و چروك در آن، رعایت نكات پایه و اصولی باشد كه احتمالا آن‌ها را بارها شنیده‌اید اما تكرار آن‌ها همیشه می‌تواند مفید باشد:
  •  از نور خورشید پرهیز كنید.
  •  از ضدآفتاب‌ها استفاده كنید.
  •  سیگار نكشید.
  •  به‌طور منظم از مرطوب‌كننده‌ها استفاده كنید.
  •  

دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : asemani

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

 

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

البته داخل و خارجشون خیلی فرقی هم نداره

 

عکسهای آناهیتا نعمتی در خارج از کشور


تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور


تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

آناهیتا نعمتی

حسام نواب صفوی

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

ظاهر متفاوت مهدی سلوکی در اروپا


تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

تصاویری تأسف بار از چند بازیگر زن و مرد ایرانی در خارج از کشور

ده ها عکس از بد حجابی و بی حجابی بازیگران زن ایرانی و فساد و گندکاری بازیگران مرد ایرانی هم هست که دوستان خودشان مطلع اند.

برخی برادران و خواهران محترم گول شخصیت مذهبی بعضی بازیگران توی بعضی فیلم ها و سریال ها را می خورند متاسفانه؛ این جماعت چه نقش شیطان را بازی کنند چه نقش پیغمبر را باز تاثیری روی خودشان ندارد؛ اکثراً غرق اند در …

محمد  خان , mamal_12
محمد خان - 19:25 1390/08/28
109

دستگیری دختر پسرنما در مشهد

11 11 14 102571 دستگیری دختر پسرنما در مشهد

 - دختری که با تیپ پسرانه دست به اعمال مجرمانه زده بود در شهد دستگیر شد.

آنچه در زیر می خوانید گزارشی از زندگی این دختر است که روزنامه خراسان آن را منتشر کرده:
ساعتم ساعت ۱۰ صبح را نشان می داد که اتوبوس وارد شهر مشهد شد و دقایقی بعد در پایانه مسافربری توقف کرد. پس از چند ساعت سفر با اتوبوس احساس خستگی عجیبی می کردم و پشت سر هم خمیازه می کشیدم….

ادامه متن در ادامه مطلب

 

من یک تاکسی دربست کرایه کردم و نشانی خانه عمویم را به راننده دادم تا مرا به شهرک طالقانی مشهد برساند. می خواستم مشکلاتم را با عمویم درمیان بگذارم و از او کمک بخواهم. اما افسوس که با درهای بسته در مسیر زندگی روبه رو شدم. «ساحل» که ۱۵ سال سن دارد در دایره اجتماعی کلانتری جهاد مشهد افزود: حدود نیم ساعت طول کشید تا از خیابان های شلوغ شهر عبور کنیم و بالاخره راننده تاکسی جلوی خانه عمویم توقف کرد. کرایه را پرداختم و از تاکسی پیاده شدم. ولی وقتی با دلهره و اضطراب زنگ در خانه را به صدا درآوردم خانمی میان سال در را باز کرد و گفت: آقای… چند ماه قبل این خانه را فروخته و نشانی جدیدی از او ندارد. با شنیدن این حرف مثل مجسمه در جای خودم خشک شدم و بدون خداحافظی به راه افتادم. پس از یک پیاده روی طولانی نقشه ای به سرم زد و تصمیم گرفتم در مشهد بمانم و دنبال عمویم بگردم. از فروشگاهی پیراهن و شلوار مردانه و از مغازه ای دیگر هم کفش مردانه خریدم و سپس یک ماشین کرایه کردم و از راننده خواستم مرا به نزدیک ترین پارک برساند.

تیپ پسرانه زدم
ساحل آهی کشید و افزود: پس از چند دقیقه در مقابل پارک کوهسنگی از تاکسی پیاده شدم. برای عملی کردن نقشه ای که در سر داشتم بلافاصله به سرویس بهداشتی پارک رفتم. نمی توانم بگویم که آن موقع چه حالی داشتم چون واقعا به سیم آخر زده بودم و به هیچ چیز جز فرار از خانه و آزادی از جهنمی که از آن رها شده بودم فکر نمی کردم. من اول موهایم را تا جایی که می توانستم با قیچی کوتاه کردم و لباس ها و کفش مردانه پوشیدم و تیپ پسرانه زدم. مانتو و شلوار خودم را نیز داخل سطل آشغال انداختم و در حالی که کلاه آفتابگیر روی سرم گذاشته بودم به راه افتادم. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که مورد توجه ۲ جوان شرور قرار گرفتم. آن ها با تردید به من نزدیک شدند و خیلی زود فهمیدند که مرد نیستم. برای همین هم با توسل به زور و تهدید قصد داشتند مرا سوار خودرو پراید خود کنند. در آن لحظه با ترس و وحشت پا به فرار گذاشتم. اما در یکی از خیابان های نزدیک پارک با خودروی سواری که پیرمردی راننده آن بود تصادف کردم. بیچاره راننده پیکان و همسرش با عجله پیاده شدند. ولی آن ها هم در همان نگاه اول فهمیدند که من تیپ پسرانه زده ام. این پیرمرد و پیرزن مهربان پس از آن که متوجه شدند آسیبی ندیده ام خیال شان راحت شد و چند دقیقه ای پای درد دل هایم نشستند. آن ها با نگرانی مرا به خانه خود بردند. با دیدن پیرزن یاد مادر خدابیامرزم می افتادم و نمی دانم چرا در کنار او و شوهرش احساس امنیت می کردم. آن ها که از شنیدن داستان زندگی ام خیلی متاثر شده بودند قول دادند تا جایی که ممکن است کمکم کنند. من آن شب یک شام درست و حسابی خوردم و حتی پس از پوشیدن لباس های دختر این خانواده که دانشجو است و در شهر دیگری درس می خواند همراه پیرمرد و پیرزن بیرون رفتیم. دیدن خیابان های قشنگ مشهد با حال وهوای خاصی که دارد باعث شد تا برای چند ساعت مشکلات زندگی ام را فراموش کنم. آخر شب بود که پیرزن به خانه ما زنگ زد و به پدرم گفت اصلا نگران دخترتان نباشید او در مشهد میهمان ماست، متاسفانه پدرم که خیلی عصبی و ناراحت بود تهمت های بسیار زشتی به پیرزن نسبت داد و حتی تهدید کرد که از دست او و شوهرش به خاطر آدم ربایی و فراری دادن من از خانه شکایت خواهد کرد.

دوباره فرار کردم
با این برخورد پدرم خیلی شرمنده شدم، ولی پیرمرد و پیرزن به رویم نیاوردند. آن ها دلداری ام می دادند که نگران نباشم و می گفتند پدرت حق دارد با نگرانی که برایش به وجود آمده این قدر ناراحت و عصبی باشد. تو برو استراحت کن تا فردا صبح از طریق قانون وارد عمل شویم و از پلیس کمک بگیریم. شنیدن این حرف دلم را لرزاند ولی در ظاهر گفته های آن ها را تایید کردم. من برای استراحت به داخل اتاقی رفتم و خوابیدم. صبح زود بود که با روشن شدن هوا از خواب پریدم. با عجله از داخل کیف پیرزن مقداری پول و گوشی تلفن همراهش را برداشتم و با پوشیدن همان لباس های پسرانه دوباره فراری شدم. چون جایی را بلد نبودم یک ماشین کرایه کردم و به پارک کوهسنگی رفتم. ساعت ۶ صبح بود که در حال پرسه زنی در پارک توسط پلیس به عنوان مظنون دستگیر شدم. افسر پلیس نیز در همان نگاه اول فهمید که تیپ پسرانه زده ام و به این ترتیب بود که به کلانتری انتقال یافتم. من در این شرایط راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نداشتم برای همین هم با بیان داستان تلخ زندگی ام به سرقت پول و گوشی تلفن همراه از خانه پیرزن نیز اعتراف کردم. در این لحظه قطرات اشک در چشمان ساحل موج زدند و او با صدایی بغض گرفته به کارشناس اجتماعی کلانتری ۳۵ مشهد گفت: خودم را به شکل مردها درآوردم تا بلکه راه نجاتی برای رهایی از مشکلات زندگی ام پیدا کنم. قبلا هم گفتم دنبال عمویم می گشتم. راستش را بخواهید از زمانی که داخل اتوبوس نشستم و به سمت مشهد حرکت کردم فهمیدم کار خطرناک و اشتباه بزرگی مرتکب شده ام، اما هر چه با خودم سبک و سنگین کردم دیدم راه بازگشتی ندارم.

پدرم می خواست مرا بفروشد
ساحل در بیان داستان غم بار زندگی اش گفت: ۱۵ ساله هستم و تجربه یک شکست تلخ در زندگی دارم. راستش را بخواهید پدرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و ۲ دامادمان نیز معتاد هستند. آن ها از راه دزدی خرج زندگی خود را در می آورند. طفلک مادرم آن قدر حرص و جوش خورد که دچار بیماری شد و ۳ سال قبل عمرش را به شما داد. ساحل اشک هایش را پاک کرد و افزود: ۹ ماه قبل پدرم با توسل به زور و تهدید مجبورم کرد با مردی ۵۰ ساله ازدواج کنم. ۳ ماه از ازدواجم نگذشته بود که او طبق نقشه ای که در سر داشت وادارم کرد تا با یک سری ادعای کذب مبنی بر این که شوهرم قصد دارد مرا به فساد اخلاقی و اعتیاد بکشاند تقاضای طلاق بدهم. با توجه به ادله دروغینی که پدرم برای اثبات این ادعا درست کرده بود طلاق گرفتم و او نیز مهریه ام را برای خودش نقد کرد. این پول مفت زیر زبان پدرم مزه داد و او دوباره تصمیم شوم دیگری برایم گرفت. اما این بار پدرم می خواست مرا به فردی عیاش بفروشد که از خانه فرار کردم و خودم را با هر بدبختی که بود به مشهد رساندم تا از عمویم کمک بگیرم. عمویم چند سالی است که به خاطر اعتیاد پدرم و اشتباهات مکرر او هیچ ارتباطی با ما ندارد.

پیرزن ساحل را بخشید
در حالی که کارشناس اجتماعی کلانتری ۳۵ مشهد با ساحل گفت و گو می کرد تلفن همراه سرقتی زنگ خورد. پیرزن که از پشت گوشی با نگرانی صحبت می کرد وقتی فهمید که ساحل در کلانتری است گفت: خودم گوشی را به او داده ام و زنگ زده بودم حالش را بپرسم. ساحل با شنیدن این حرف به گریه افتاد و از پیرزن خواست هرچه سریع تر به کلانتری بیاید. این زن به همراه شوهرش دقایقی بعد به کلانتری مراجعه کردند و به ساحل اطمینان دادند که به او کمک خواهند کرد. به دستور رئیس کلانتری جهاد مشهد و با پی گیری افسران گشتی این کلانتری موضوع به پدر ساحل اعلام و پس از انجام تحقیقات گسترده، عموی او نیز مورد شناسایی قرار گرفت و به کلانتری دعوت شد. این در حالی است که پس از انجام اقدامات قانونی لازم، ساحل تحت حمایت عموی خود که فردی تحصیلکرده است، قرار گرفت و پیرزن و پیرمرد نیز هم چنان قول دادند که در صورت نیاز به او کمک خواهند کرد.


 

پيوندها
  • اینجاهمه چیز درهمه
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ارتیستون و آدرس رکسونا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 32108
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1